Jak mogę opłacić zamówienie?
Możesz skorzystać z następujących metod:
✅ płatności natychmiastowej (tj. m.in. Blik, płatność kartą, Google Pay, Apple Pay lub szybkim przelewem w ramach systemów płatności Autopay oraz Przelewy24),
✅ płatności odroczone (tj. np. PayPo),
✅ płatności ratalne (tj. np. Alior Raty).
Próbując opłacić zamówienie poprzez płatność natychmiastową wystąpił błąd, co robić?
Jeśli podczas próby opłacenia zamówienia, wyskoczył Ci błąd i nie możesz wrócić do okna płatności:
1️⃣ Przejdź do zakładki Zamówienia.
2️⃣ Wybierz z listy zamówienie.
3️⃣ Pod pozycjami wybierz [Zapłać].
⚠️ Z opcji ponowienia płatności mogą korzystać tylko zarejestrowani kupujący.
Jakie podać dane do przelewu tradycyjnego?
Jeżeli płacisz przelewem, prosimy o jak najszybsze dokonanie wpłaty na poniższe dane:
P.P.U. KARO
02-495 Warszawa, ul. Regulska 55
BNP Paribas Bank Polska S.A. Oddział nr II
56 1600 1127 0003 0122 8355 4001
⚠️ W tytule przelewu podaj tylko numer zamówienia.
Pozwoli to nam szybciej zaksięgować Państwa wpłatę i szybciej przejść do realizacji zamówienia.
Czy forma płatności ma wpływ na czas realizacji zamówienia?
▶ Tak, w pierwszej kolejności realizujemy zamówienia z płatnością natychmiastową (tj. m.in.: Przelewy24, Autopay), następne w kolejności są zamówienia za pobraniem.
▶ Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
Czy mogę opłacić zamówienie na miejscu?
▶ Zamówienia z odbiorem osobistym można opłacić internetowo.
▶ Na miejscu akceptujemy płatność gotówką, kartą oraz blikiem.
Płatności zagraniczne:
IBAN: PL56 1600 1127 0003 0122 8355 4001
Kod BIC/SWIFT: PPABPLPK
($) Operator płatności Autopay umożliwia poniższe formy płatności:
($) Operator płatności Przelewy24 umożliwia poniższe formy płatności: