Reklamacja
Jak poinformować nas o reklamacji zakupu?
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot:
1. Przejdź do zakładki Reklamacje.
2. Dodaj zwrot.
3. Wybierz zamówienie, aby przejść do formularza reklamacji.
4. Zaznacz przedmioty i wpisz ilość dla towarów które chcesz zareklamować.
5. Wypełnij formularz i kliknij [Wysyłam zgłoszenie]. Otrzymasz wówczas e-maila z potwierdzeniem złożenia reklamacji.
Z formularza zwrotu mogą korzystać tylko zarejestrowani kupujący.
W przypadku, gdy w momencie składania zamówienia nie byłeś zarejestrowany:
- załóż nowe konto przypisane do tego samego maila, które podałeś w zamówieniu,
- następnie wykonuj kroki opisane w pkt. 1-5 powyżej na tej stronie.
Jeśli chcesz pozostać kupującym niezarejestrowanym prześlij zgłoszenie reklamacyjne na adres: sklep@karo.waw.pl.
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie i poinformujemy Cię o dalszej procedurze.