Płatności
Jak mogę opłacić zamówienie?
Możesz skorzystać z następujących metod:
- płatności natychmiastowej PayU,
- przelewu tradycyjnego,
- płatności u kuriera (za pobraniem).
Próbując opłacić zamówienie przez PayU wystąpił błąd, co robić?
Jeśli podczas próby opłacenia zamówienia, wyskoczył Ci błąd i nie możesz wrócić do okna płatności:
1. Przejdź do zakładki Zamówienia.
2. Wybierz z listy zamówienie.
3. Pod pozycjami wybierz [Zapłać].
Z opcji ponowienia płatności mogą korzystać tylko zarejestrowani kupujący.
Jakie podać dane do przelewu tradycyjnego?
Jeżeli płacisz przelewem, prosimy o jak najszybsze dokonanie wpłaty na poniższe dane:
P.P.U. KARO
02-495 Warszawa, ul. Regulska 55
BNP Paribas Bank Polska S.A. Oddział nr II
56 1600 1127 0003 0122 8355 4001
W tytule przelewu podaj tylko numer zamówienia.
Pozwoli to nam szybciej zaksięgować Państwa wpłatę i szybciej przejść do realizacji zamówienia.
Czy forma płatności ma wpływ na czas realizacji zamówienia?
Tak, w pierwszej kolejności realizujemy zamówienia z płatnością natychmiastową PayU.
Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
Płatności zagraniczne:
Kod SWIFT: PPABPLPK