Płatności

Jak mogę opłacić zamówienie?

Możesz skorzystać z następujących metod:

  • płatności natychmiastowej PayU, Przelewy24 lub Bluemedia,
  • przelewu tradycyjnego,
  • płatności u kuriera (za pobraniem).

Próbując opłacić zamówienie przez PayU, Przelewy24 lub Bluemedia wystąpił błąd, co robić?

Jeśli podczas próby opłacenia zamówienia, wyskoczył Ci błąd i nie możesz wrócić do okna płatności:

1. Przejdź do zakładki Zamówienia.

2. Wybierz z listy zamówienie.

3. Pod pozycjami wybierz [Zapłać].

Z opcji ponowienia płatności mogą korzystać tylko zarejestrowani kupujący.

Jakie podać dane do przelewu tradycyjnego?

Jeżeli płacisz przelewem, prosimy o jak najszybsze dokonanie wpłaty na poniższe dane:

P.P.U. KARO
02-495 Warszawa, ul. Regulska 55
BNP Paribas Bank Polska S.A. Oddział nr II
56 1600 1127 0003 0122 8355 4001

W tytule przelewu podaj tylko numer zamówienia.

Pozwoli to nam szybciej zaksięgować Państwa wpłatę i szybciej przejść do realizacji zamówienia.

Czy forma płatności ma wpływ na czas realizacji zamówienia?

Tak, w pierwszej kolejności realizujemy zamówienia z płatnością natychmiastową (tj. m.in.: PayU, Przelewy24 lub Bluemedia).

Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. 

Czy mogę opłacić zamówienie na miejscu?

Zamówienia z odbiorem osobistym można opłacić internetowo.

Na miejscu akceptujemy tylko płatność gotówką.

Płatności zagraniczne:

IBAN: PL56 1600 1127 0003 0122 8355 4001
Kod BIC/SWIFT: PPABPLPK

Operator płatności Bluemedia umożliwia poniższe formy płatności:

Formy płatności Bluemedia