Płatności
Jak mogę opłacić zamówienie?
Możesz skorzystać z następujących metod:
- płatności natychmiastowej PayU, Przelewy24 lub Bluemedia,
- przelewu tradycyjnego,
- płatności u kuriera (za pobraniem).
Próbując opłacić zamówienie przez PayU, Przelewy24 lub Bluemedia wystąpił błąd, co robić?
Jeśli podczas próby opłacenia zamówienia, wyskoczył Ci błąd i nie możesz wrócić do okna płatności:
1. Przejdź do zakładki Zamówienia.
2. Wybierz z listy zamówienie.
3. Pod pozycjami wybierz [Zapłać].
Z opcji ponowienia płatności mogą korzystać tylko zarejestrowani kupujący.
Jakie podać dane do przelewu tradycyjnego?
Jeżeli płacisz przelewem, prosimy o jak najszybsze dokonanie wpłaty na poniższe dane:
P.P.U. KARO
02-495 Warszawa, ul. Regulska 55
BNP Paribas Bank Polska S.A. Oddział nr II
56 1600 1127 0003 0122 8355 4001
W tytule przelewu podaj tylko numer zamówienia.
Pozwoli to nam szybciej zaksięgować Państwa wpłatę i szybciej przejść do realizacji zamówienia.
Czy forma płatności ma wpływ na czas realizacji zamówienia?
Tak, w pierwszej kolejności realizujemy zamówienia z płatnością natychmiastową (tj. m.in.: PayU, Przelewy24 lub Bluemedia).
Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
Czy mogę opłacić zamówienie na miejscu?
Zamówienia z odbiorem osobistym można opłacić internetowo.
Na miejscu akceptujemy tylko płatność gotówką.
Płatności zagraniczne:
Kod BIC/SWIFT: PPABPLPK
Operator płatności Bluemedia umożliwia poniższe formy płatności: